sobota, 11 grudnia 2021

Od Mildredfiri - trening szybkości 1

Będę ćwiczyć wszystko, a co myśleliście? Że skupię się tylko na sile? Mowy nie ma! Będę ćwiczyć wszystko jak leci póki jestem młoda. Żeby wystartować w życiu z dobrymi umiejętnościami. Jeszcze się skończy, że będę najpotężniejszym wilkiem w całej watasze. Znaczy no raczej trochę to zajmie, ale mi się uda. Jestem silną, niezależną kobietą i potrafię sobie poradzić z każdym wyzwaniem. Poradzę sobie też z tym. Zostanę tym generałem, choćby i zęby miały mi wypaść. Jeszcze się zdziwią, że taka mała waderka jest na tak wysokiej pozycji. Poczułam, jak końcówki moich czerwonych włosów zaczynają się żarzyć, wydzielając ledwo widoczne smugi dymu. Wiedziałam o tym, jednak nie czułam ich gorąca, w końcu w moim wnętrzu żarzył się ten sam płomień, teraz nakłaniający mnie do działania. Będę generałem Mi, czułam to w kościach. A jak los mi tego nie da z własnej woli, wyrwę to z jego zimnych, martwych łap. Na razie jednak skupię się na szybkości.

<1/7>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz