Sierociniec

Sierociniec - oto miejsce, w którym młode wilki, którym los poskąpił rodziny, wychowują się pod okiem doświadczonego opiekuna i uczą, jak żyć, by wyrosnąć na prawych i mądrych obywateli.
Postać z tego miejsca może zostać adoptowana i dołączyć do grona wilków-autorów. Można także sprowadzić szczenię do sierocińca, wysyłając poniższy formularz. Uwaga! Dany osobnik będzie dostępny do adopcji tylko przez pewien czas: od 6 do 10 miesięcy. Potem wyrośnie i opuści sierociniec, by rozpocząć samodzielne życie.
Sierocińcem w WSC opiekuje się Variaishika.


Formularz szczenięcia:
Lub formularz do skopiowania i wypełnienia:

                                                                                                                                                    

♦󠀶Podopieczni♦󠀶


Imię: Mordecai
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: Jeszcze nie odkryty (prawdopodobnie cień)
Moce: Jeszcze ich nie poznał
Charakter: "Problematyczny" to mało powiedziane, jeżeli chodzi o Mordecaia. Ten szczeniak to po prostu wcielenie kłopotów: nikogo się nie słucha, jest złośliwy do wszystkich, nie mówiąc o tym, że wiecznie jest gotowy na bójkę. Nie ma do nikogo szacunku, nawet do swoich opiekunów, przez co często wpada w tarapaty. Reprymendy spływają po nim niczym woda po kaczce. Czy jest coś pozytywnego, co można powiedzieć o tym chodzącym problemie? Czysto teoretycznie, owszem. Mordecai, jak na wielką zgryzotę, którą jest, ma niesamowicie silny instynkt opiekuńczy. Może być wredny, ile chce, odnosić się do każdego z brakiem szacunku, ale nie odmówi pomocy wilkowi w opałach. Przynajmniej tak długo, jak ten wilk nie nadepnął mu na piętę w przeszłości, a tak się zdarza, że Mordecai jest niezwykle pamiętliwy... Szczególną wagę przywiązuje też do swojego imienia. Gdy ktoś się do niego zwraca, ma mówić pełnym "Mordecai", nigdy żadnymi zdrobnieniami. Nawet osoby, które basiorek względnie lubi, nie mają tego prawa.
Rodzina: Nie jest ona znana
Historia: Właściwie to mało wiadomo o przeszłości Mordecaia, gdyż wilczę nie ma ochoty o niej rozmawiać. Variaishika znalazł go plątającego się po plaży bez żadnego opiekuna i Mordecai przyznał, że jest sam.
Urodziny: 04.05.
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            5
Zwinność: 4
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Podopieczny sierocińca
                                                                                                                         


Imię: Marysia
Płeć: wadera (chyba)
Stanowisko: Uczeń
Żywioł: yaoizm
Moce: 
-jej umysł potrafi wytworzyć wszelkie niemożliwe scenariusze na temat związków damsko męskich.
-dodatkową sprawnością jest spanie na jawie. Ciężko wyłapać kiedy odpływa w swoje niezmierzone odmęty wyobraźni pełnej męskich całusów
Charakter: Wszędzie, gdzie idzie, widzi dramy i powód, żeby popisać się, jaka to nie jest biedna i/lub niesamowita. Właściwie to jest total drama queen, nawet jeśli dramy nie ma, ona próbuje ją wszędzie za wszelką cenę wywołać, by coś się wokół niej działo. Pragnienie atencji jest w niej tak silne, że innym naprawdę ciężko jest się z nią zaprzyjaźnić, do tego stopnia, że w sumie nikomu się to jeszcze nie udało. Choć jest młoda, kocha się stroić i malować, przez co wygląda jak stara wadera, jednakże nadal pozostaje niedoświadczona w czymkolwiek innym niż marzeniu na jawie. Chciałaby podawać się za starszą niż jest, szukając poklasku i akceptacji, której nie znalazła u rodziców. Poznając kogoś bardziej przylepia się do niego niczym pasożyt, gadając o sobie i sobie, i sobie tyle, że wyżera z wilka chęci życiowe. Jeśli nie mówi o sobie, to mówi o teoriach i najnowszych plotkach, nie ważne jak głupie są. Jej ulubionym tematem są związki basiorów z basiorami. 
Rodzina: Porzuciła ją
Historia: Trafiła do sierocińca gdzie teraz mieszka z nadzieją że w przyszłości zostanie częścią watahy i zostanie zaakceptowana
Urodziny: 08.05
Ciekawostki: 
-plotkara. Zwłaszcza kiedy przychodzi do dram związkowych. 
-uważa się za doskonałą swatkę (chociaż odzywa się w niej yaoistka i swata głównie facetów z facetami)
Umiejętności:
Szybkość:  3
Siła:            1
Zwinność:  3
Moc:           7
Suma:         14
Właściciel: Podopieczna sierocińca
                                                                                                                         


Imię: Pokusa
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura, sen
Moce:
—język drzew — porozumiewa się z roślinami. I to niezwykle płynnie.
—chodzi wiecznie zaspana, śpi niezwykle dużo, i może usnąć w każdym momencie w każdym miejscu, to sprawia, że staje się stabilna emocjonalnie ,a nawet niweluje konsekwencje niektórych nieprzyjemnych czy traumatycznych wspomnień
Charakter: Pokusa jest milcząca, letargiczna wręcz. Odpowiada lakonicznie i wygląda na ciągle znudzoną albo smutną. Prawdą jest jednak, że chodzi ciągle zmęczona. Ze względu na swoją moc jest przeważnie w neutralnym nastroju, który idzie odnieść jako zwyczajną i bezduszną obojętność. Ona nie myśli za wiele, nie ma tego w nawyku. Przyjmuje rozmowę jako fakt konieczny i więcej słucha niż mówi. Oddaje wrażenie bycia w nieustannej depresji, jednak to nie jest prawdą. Po prostu Pokusa czuje się dobrze w swoim ciele i referuje milczenie i święty spokój nad zabawę. A sen, sen to jej ulubione zajęcie. Dodatkowo kocha swoją rodzinę całym sercem i zdarza się, że uśmiecha się przy nich i śmieje całą sobą, jednak nadal pozostaje swoją flegmatyczna sobą. Jej wzrok często obserwuje świat spod półprzymkniętych powiek. Można powiedzieć, że jest odzwierciedleniem cienia, ale z jakiegoś powodu życie nie obdarzyło jej, jej przeznaczonym żywiołem: mrokiem. Czasami zdarza się jej marzyć jakby to było móc być swoim własnym cieniem i czy to byłoby ciekawe.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 04.05
Ciekawostki:
—znajdziesz ją śpiącą najczęściej na kamieniach w słońcu, niczym węża.
Umiejętności:
Szybkość:  3
Siła:            5
Zwinność:  3
Moc:           3
Suma:         14
Właściciel: Niewolna obywatelka Chabrowego reżimu
                                                                                                                         


Imię: Viviannka
Płeć: Wadera
Stanowisko: Uczeń
Żywioł: natura
Moce:
—porozumiewanie się z roślinami
—matka natura obdarzyła ją umiejętnością tz. Leczącego polizania. W ten sposób jest w stanie wyleczyć niewielkie ranki na swoim ciele, po polizaniu ich.
Charakter: Viviannka to dobra dziewczynka. W miarę posłuszna, ale zawsze z tyłu, w milczeniu i niezadowoleniu podążająca za rodzeństwem. Może dlatego, że uważa się za dorosłą, może dlatego że jest pedantyczna i czyściutka w wszystkie szczenięce zabawy brudzą! Dba o swoje futerko, prowadzi rozmowy tylko kiedy jej się zachce i nosi głowę w chmurach. Jako że słabo dogaduje się ze swoim rodzeństwem często jest sama, więc ucieka się do rozmazań. Może dlatego też często jej reakcje są niewyobrażalnie ... przesadne. Dodatkowo niepotrzebnie powraca do przeszłości rozpatrując inne możliwe ścieżki, martwi się o swój obraz w oczach innych i uważa że powinna być perfekcyjna. Do jej małej i młodej głowy nie dochodzi, że nie istnieje osoba, która nie ma wad. Jednak Viviannka nie składa się tylko z wad i noszenia nosa wyżej od innych. Ona szczerze kocha soje rodzeństwo i podziwia parę z osób pośród nich, za to jak silni i niezależni są. I sama gotowa jest walczyć o nich, nawet jeśli to znaczy, że musi się pobrudzić.
Rodzina: Idzie się spodziewać, że przy tak dużej rodzinie ma się ulubieńców i osoby które ledwo się znosi, a przy 23 rodzeństwa różnic jest bardzo dużo. Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście jej ulubienicą jest Brzoza, która jest starsza od nich. Lubi jeszcze Mossa i bliźniaczki: Barwinkę i Dziewankę.
No i oczywiście Almette i Wayfarer... ich znaleźćcy czy coś...
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa.
Urodziny: 14.04
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność:  4
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Niewolna obywatelka Chabrowego reżimu
                                                                                                                         


Imię: Dana
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura
Moce:
—zna język drzew i zwierząt
—potrafi wzmocnić i przyspieszyć wzrost roślin
—na jej zawołanie kwitną kwiaty
Charakter: Dana to bardzo radosna i beztroska wadera. Zawsze trajkocze i śmieje się w głos z każdego żartu jaki wszyscy wokoło mówią. Nie zawsze rozumie wszystko, ani o co chodzi wszystkim wokół, taka trochę tępawa jest można powiedzieć. Nigdy nie ma swojego zdania i raczej powtarza po swoich braciach co oni uważają na jakieś tematy. W sumie gdyby nie jej najbliżsi bracia z krwi i kości ona pewnie nie przetrwałaby w tym świecie, bo żadne światła się tam na górze u niej w głowie nie palą. Brakuje jej piątej klepki i instynktu samozachowawczego. Jest ufna, głupkowata i jak każde szczenię rozbiegana i rozdarta. Nie jest płaczliwa, wręcz przeciwnie na ból reaguje śmiechem, co nie jest koniecznie zbyt dobrą reakcją. Jak to mówią, uśmiech i w świat. I w sumie poszłaby w świat gdyby nie to że świadoma jest że nie ma za wiele szans przetrwać sama. Więc trzyma się kupy, żebrze o atencję i jakoś sobie żyje.
Rodzina: Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 20.12
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  2
Siła:            4
Zwinność:  4
Moc:           4
Suma:         14
Właściciel: Niewolna obywatelka Chabrowego reżimu
                                                                                                                         


Imię: Danny
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura
Moce: —rozumie mowę roślin, ale najbardziej to tylko małych roślinek
—widzi w ciemnościach, prawie jak kot
Charakter: Danny to taki typowy dzieciak „pomiędzy. Z racji posiadania dwójki rodzonego rodzeństwa i bycia jednym z trzech trojaczków zaklasyfikować można go jako tego środkowego brata. Nie wychyla się, wiecznie zapomniany przez wszystkich pomimo że jest jeszcze głośniejszy od swojej siostry i nieustannie wpycha nos w nieswoje sprawy. Zawsze ma największe i najlepsze, a przynajmniej chciałby aby takie było, a że często tak nie jest to ucieka się do kłamstwa. Kłamstwo tu i tam, przecież to nic złego! Każdy czasem kłamie. Tyle że Danny Kłamie odrobinę za dużo aby przeszło to jako drobne kłamstewka, bele otrzymać pochwałę, atencję za coś największego i najlepszego co zrobił lub ma. Poza tym to bardzo pomocny dzieciak, radosny i gotowy wysłuchać tego co masz do powiedzenia, nie to że zrozumie każde twoje słowo czy chociażby intencje, ale posłucha. A to się liczy! Chęci. A on ma ich zawsze dużo i zawsze pełną baterię społeczną, pozwalając sobie jak motylek latać od osoby do osoby.
Rodzina: Dana, Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 20.12
Ciekawostki:
—jest bardzo kłamliwy i jako jedyny „pamięta” ich poprzednią rodzinę, przed dziećmi lasu i przed WSC… Tylko że nie wiadomo czy to też nie jest kłamstwem.
Umiejętności:
Szybkość:  2
Siła:            4
Zwinność:  4
Moc:           4
Suma:         14
Właściciel: Niewolny obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Mashko
Płeć: Basior
Stanowisko: Uczeń
Żywioł: Las
Moce: > Może mówić językiem drzew
Charakter: Nazwanie tego szczeniaka zwykłym rozrabiaką nie ujęłoby jego natury nawet połowicznie. To prawdziwy prankster, liskuje wszystkich jak popadnie, nawet tych, których liskować naprawdę nie powinien. Nie istnieją dla niego zakazy, wejdzie, gdzie mu się podoba i będzie robił, co mu się podoba, a jeżeli chcesz go faktycznie powstrzymać od robienia czegoś, otwarcie go do tego zaproś. Pójdzie sobie, zniesmaczony, że jego wybryki nie robią na nikim wrażenia. Niektórzy bronią tego urwisa, że on tylko próbuje zwrócić na siebie uwagę, bo został porzucony przez rodziców, ale umówmy się - dostaje wystarczająco uwagi od swojego rodzeństwa, przynajmniej tej części, która go podziwia za jego żarty i buntowniczość, by domagać się dodatkowo atencji innych wilków. Jest po prostu jednym wielkim urwisem i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Szczególnie, że młody nie zamierza z tego wyrastać. Jak to szczeniaki lubią robić, Mashko stara się unikać wykonywania obowiązków, ale w przeciwieństwie do rówieśników opanował tą sztukę do perfekcji. Nie ważne, jak się do tego podejdzie, nawet zakazując mu robienia tego obowiązku, on domyśli się podstępu i po prostu pójdzie w inną stronę. Liczy po prostu na to, że jego stanowisko w przyszłości nie będzie miało zbyt wielu obowiązków.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Dziewanka, Barwinka, Hosse, Hasta, Bayasha, Kayasha, Sayasha, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk.
Historia: Został uwięziony wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: ¯\_(ツ)_/¯
Ciekawostki: Lubi tarzać się w jesiennych liściach
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność: 4
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Brzoza
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura
Moce:
—język drzew — rozmawia językiem roślin
Charakter: Broza jest bardzo odpowiedzialna. Od zawsze była, może dlatego brak jej wielu szczenięcych cech. Od zawsze była ta najstarszą, najbardziej odpowiedzialną i ta na której każdy mógł bez zawahania polegać. Opiekowała się bratem po stracie matki z całą swoją godnością. Jest wyrozumiała, cierpliwa i wiecznie uśmiechnięta, pomimo że nie zaznała nigdy beztroskiego dzieciństwa i nie pamięta kiedy ostatnio odłożyła opiekę nad młodszymi. Jej cechą charakteru jest bycie starszą sirotą, nie ma innego wytłumaczenia na jej matczyna zachowania wobec każdego. Rozmawia już z dorosłymi jak ze swoimi, zawsze działa zgodnie ze swoimi planami i jest wychowawcą lepszym niż wielu dorosłych mogłoby się okazać. Nie stać jej na emocje wobec świata, więc płacze i śmieje się po kryjomu, zawsze dobry przykład dla swojego rodzeństwa. W świetle dnia nigdy nie kłamie, a nocami zawija się w kłębek i patrzy marzycielsko w gwiazdy. Niezła z niej tez beksa, tylko że nikt  tego nie widzi tak do końca, bo robi wszystko w tajemnicy.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Talerzyk jest jej rodzonym bratem, jednak na tyle młodszym że jest dla niego jak mama
Historia: Przybył do watahy razem z rodzeństwem
Urodziny: 06.07
Ciekawostki:
—jej sierść ma zaskakująco identyczne łaty do tych ukazujących się na drzewach, jej imienniczkach
—jest najstarsza z całej tej wielkiej grupy
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność:  4
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Niewolna obywatelka Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Talerzyk
Płeć: Basior
Stanowisko Elew
Żywioł: nieodkryty
Moce: niedkryte
Charakter: Talerzyk to mała rozrabiaka, chociaż może zdawać się być nieco nieśmiały. Jest dość gadatliwy, można powiedzieć że wręcz trajkota jak mała Katarynka którą ktoś zakręcił za mocno. Lata wszędzie gdzie tylko się nie spojrzy, tam jest go pełno, a potem tu. Jest ruchliwy i właściwie słucha się tylko swojej starszej siostry i czasami innego rodzeństwa. Nie ufa ludziom, nie ufa także za bardzo obcym dorosłym. Nie lubi  być w centrum uwagi chociaż pragnie atencji, a to  jest bardzo konfliktowe w jego charakterze. Szuka nieustannie bodźców i źródła zabawy i endorfiny. Chciałby nieustannie się bawić, ale jego małe ciałko szybko się męczy i pomimo że równie szybko regeneruje, jego zapał wygasa. Szybko nudzi się innymi wilkami, tematami czy zabawami gotowy przejść gdzieś indziej i spojrzeć na coś nowego, spróbować innego hobby. Ma wybuchowy i płaczliwy temperament, chociaż zdaje się być takim radosnym małym szczeniaczkiem. Jeśli coś nie idzie po jego myśli pierwszą jego reakcją jest wylewanie ton łez na pokaz, informację że jednak coś jest nie tak i powinno postąpić się inaczej.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Jego siostra przyniosła go ze sobą i resztą rodzeństwa. Niosła go na plecach i w pyszczku do samego końca, aż do WSC.
Urodziny: 12.01
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            5
Zwinność:  4
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Niewolna obywatelka Chabrowego reżimu
                                                                                                                         


Imię: Hosse
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura
Moce: mowa drzew — rozmawia z roślinami
—wzmacnia wzrost małych roślin
Charakter: Hosse to mały rozrabiaka. Często zgaduje sie ze Szpakiem i ciągnie swojego brata Hastę na wyprawy z nimi. Ciągle gdzieś psocą i chodzą. Są wszędzie całą grupą, a ich grupka oznacza kłopoty. Sam Hosse nie należy do dzieci przeciętnych. Jest dość inteligentny, ale nie manipulatywny jak Szpak. Jest znacznie łagodniejszy w swoich żartach i działa trochę jak hamulec dla skrzydlatego przyjaciela. Zresztą pośród tej trójki rozrabiaków ma najwięcej oleju w głowie. Może trochę za dużo. Często przesadnie wszystko analizuje, przejmuje się i martwi. A mimo to i tak idzie go przekonać żeby zrobić coś niemądrego. W końcu to tylko szczenię. Raz się żyje nie? Otóż właśnie tak. Bywa że i on miewa swoje głupie pomysły, ale czy się na własnych doświadczeniach i wyciąga z nich wnioski. Jednak musi doświadczyć ich na własnej skórze, gdyż dorośli nie mają u niego w oczach żadnego autorytetu i ich pouczanie niewiele dla niego znaczy. Więc przekonać go może tylko zobaczenie tego na kimś innym albo doświadczenie tego samemu.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 09.09
Ciekawostki:
—jest bliźniakiem z krwi i  kości z Hastą
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            5
Zwinność:  4
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Hasta
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: ziemia
Moce:
—Czuje się bardzo dobrze w błotku. Potrafi ukształtować je w interesujące kształty
—mowa zwierząt — jest w stanie porozumieć się ze zwierzętami nie mówiącymi w wilczym języku.
Charakter: Hasta o najlepszy przyjaciel zabawy i energii. Pędzi wszędzie, jest wszędzie, mówi dużo, nieustannie chce się bawić, a potem nocą spać tak ciężko że rano ciężko mu się obudzić. Jest rozbrykany, radosny. Stara się być wszędzie gdzie może i pomimo że jest szczeniakiem jest stosunkowo pracowity. Uwielbia ruch i poruszanie się ogółem, więc pomoc dorosłym także leży w jego naturze, ale zabawa jest jego ulubionym zajęciem. Jako szczeniak także lubi dużo ćwiczyć, często z jednym ze swoich braci. Jest bardzo towarzyski, istny ekstrawertyk, dusza towarzystwa, uśmiech tłumu. A pro po uśmiechu. Ten nie schodzi z jego twarzy praktycznie nigdy. Ta mała kulka śmieje się ze wszystkiego nawet jeśli tego nie rozumie. A nie rozumie wiele. Nie należy bowiem do najbystrzejszych kredek w opakowaniu, ponieważ nie przepada za takim wysiłkiem. Wymyślanie pomysłów i zabaw to nie jego działka, ma na kim polegać aby zrobił to za niego, a on sam nie musiał wykorzystywać tych resztek umysu na takie niepotrzebne myślenie.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 09.09
Ciekawostki:
—nie myje się za często, więc ciągle chodzi brudny i może nawet nieco śmierdzący
— jest bliźniakiem z krwi i kości z Hosse
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            5
Zwinność:  4
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Śpiąca Łapka
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce: > Może mówić językiem drzew
Charakter: Bardzo leniwy szczeniak, któremu nie w głowie zabawa ani psikusy, a tylko spanko i jedzonko. Nie lubi rozmów ani towarzystwa, które wymaga od niego włożenia choć trochę wysiłku w jakiekolwiek akcje. Jego ulubionym hobby jest spanie, w czym jest niesamowicie dobry, bo potrafi położyć się nawet na kamienistej ścieżce i porządnie się zdrzemnąć. Musi naprawdę kogoś lubić, żeby dać się wyciągnąć z łóżka, a o to dosyć ciężko, bo z miejsca nie lubi każdego, który wprowadza choć trochę życia do jego leniwego istnienia. Są tacy co martwią się, czy jego lenistwo jest aby na pewno czymś dobrym w przypadku szczeniaka, ale szczerze? Łapka ma to w nosie, czy jest zdrowy, czy nie, tak długo, jak pozwalają mu spać. Jego ulubionym miejscem do spania są kotliny zajęcze, z których nie idzie się tak łatwo wyturlać podczas porządnego snu. Można zdobyć jego łaskę przynosząc mu jego ulubione jedzenie, czyli bażanta. Sam planuje nie brać w przyszłości udziału w polowaniach, już teraz twierdzi, że woli umrzeć z głodu, niż za dużo się ruszać.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Barwinka, Dziewanka, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Mashko, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk. A Almette i Wayfarer to jego prawni opiekunowie.
Historia: Został uwięziony wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 1.05
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  3
Siła:            5
Zwinność: 5
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Barwinka
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
> Umie pod swoimi łapkami wyrosnąć kwiaty barwinka
Charakter: Z kwiecistych bliźniaczek jest tą bardziej opanowaną, jednak nie oznacza to, że nie przepada za robieniem psikusów tak mocno, jak jej siostra. Wspólnie wymyślają żarciki, starając się wprowadzić chaos w życie innych wilków, a jednocześnie udają słodkie i niewinne, przez co z wielu przygód wychodzą bez szwanku. W tym duo Barwinka służy za mięśnie, działa w terenie i robi za tą odważniejszą, która nie boi się konsekwencji. Oczywiście owe konsekwencje jej nie sięgają, gdyż Dziewanka odwraca uwagę ofiary żartu, zanim ta zdąży cokolwiek zrobić. Dziewczyny ufają sobie bezgranicznie, wiedząc doskonale, że jedna drugiej nie zawiedzie w żadnej sytuacji. Nic nigdy nie rozerwało i nie rozerwie tej więzi, choćby miały obie przez to zginąć. Taką przysięgę złożyły sobie w ciągu pierwszych dni, które spędziły w zamknięciu. Jeśli jakimś cudem bliźniaczki nie są razem, Barwinka lubi złośliwie docinać innym oraz stroni od towarzystwa basiorów. Jej zdaniem faceci nie są warci niszczenia sobie nerwów.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Dziewanka, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Mashko, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk. A Almette i Wayfarer to jej prawni opiekunowie.
Historia: Została uwięziona wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 26.04
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  6
Siła:            2
Zwinność: 4
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Podopieczny sierocińca
                                                                                                                         


Imię: Dziewanka
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
> Umie pod swoimi łapkami wyrosnąć kwiaty dziewanny
Charakter:
Z kwiecistych bliźniaczek jest tą bardziej bojową, nawet jeśli po jej wyglądzie, czyli długich włosach i wyjątkowo dostojnego kroku, można stwierdzić inaczej. Dziewczyny wspólnie wymyślają żarciki, starając się wprowadzić chaos w życie innych wilków, a jednocześnie udają słodkie i niewinne, przez co z wielu przygód wychodzą bez szwanku. W tym duo Dziewanka służy za mózg, działa z ukrycia, przygotowywując coraz to nowsze żarty i improwizując, kiedy potrzeba, jednocześnie unikając konsekwencji ile wlezie. Oczywiście nie jest to wcale takie trudne, gdyż gdy tylko Barwinka ma kłopoty, Dziewanka odwraca uwagę ofiary żartu i obie znikają z miejsca zdarzenia bez szwanku. Dziewczyny ufają sobie bezgranicznie, wiedząc doskonale, że jedna drugiej nie zawiedzie w żadnej sytuacji. Nic nigdy nie rozerwało i nie rozerwie tej więzi, choćby miały obie przez to zginąć. Taką przysięgę złożyły sobie w ciągu pierwszych dni, które spędziły w zamknięciu. Jeśli jakimś cudem bliźniaczki nie są razem, Dziewanka rzuca celnymi docinkami, jednocześnie zachowując się jak dama arystokratycznego pochodzenia, która wręcz nie znosi basiorów. Mawia, że wadery potrafią same sobie ze wszystkim poradzić.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Barwinka, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Mashko, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk. A Almette i Wayfarer to jej prawni opiekunowie.
Historia: Została uwięziona wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 26.04
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            2
Zwinność: 5
Moc:           3
Suma:         14
Właściciel: Podopieczny sierocińca
                                                                                                                         


Imię: Ekchuah
Płeć: Basior
Stanowisko: Uczeń
Żywioł: Las
Moce: > Może mówić językiem drzew
Charakter: Ciekawski bachorek, którego nie sposób utrzymać na miejscu, bo nawet dziwnie uformowane ziarenko piasku go zachwyci. Wszędzie musi wcisnąć swój nos, wszystko musi zobaczyć, a najlepiej jak najszybciej, bo może za sekundę bezpowrotnie zniknąć, nawet jeśli jest to olbrzymi głaz. Zdarza mu się zainteresować nawet posklejanym futrem u kogoś i zaraz się przygląda, w jaki sposób zostało posklejane i czym. Nie raz trzeba było go ratować z opresji, bo za swoją ciekawość niemal przypłacał życiem, na przykład kiedy ugryzła go żmija, bo chciał się przyjrzeć jej wzorom. Komendy takie jak "nie" lub "uważaj" na Ekchuaha nie działają, gdyż gdy szczeniak skupi na coś swoją uwagę, nic go nie jest w stanie rozproszyć. Natomiast gdy uwaga jeszcze nie jest na czymś skupiona, bardzo szybko znajduje obiekt przyciągający. Basior zazwyczaj zapomina, że jest w towarzystwie, więc trudno się z nim zakumplować, ale nie jest to niemożliwe. Wystarczy interesować się tym, czym on się interesuje i nagle stajesz się bardzo ważną częścią jego otoczenia.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Barwinka, Dziewanka, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Mashko, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk. A Almette i Wayfarer to jego prawni opiekunowie.
Historia: Został uwięziony wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: Nie pamięta
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  7
Siła:            1
Zwinność: 5
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Podopieczny sierocińca
                                                                                                                         


Imię: Amissi
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
Charakter: Widać, że Amissi już wyrosła z bycia szczeniakiem i zaczęła myśleć w dojrzały sposób. Jedzenie dzieli z myślą o jutrze, dba o swoją protezę, regularnie ją zmieniając, zajmuje się innymi szczeniętami jeśli jest taka potrzeba równie dobrze, co dorosła niańka. Być może właśnie jej młody wiek pozwala jej na tak dobre wychowywanie, bo w sercu wciąż pozostaje młodzikiem, który patrzy na świat z nadzieją i pasją, chcąc dowiedzieć się, co skrywa on w swoich zakątkach. Amissi nie traktuje tych uczuć jako dziecięce i niedojrzałe, a właśnie stara się je spełniać, tylko że po prostu w bezpieczny, odpowiedzialny sposób. Wadera ma świadomość, czym są konsekwencje, umie odróżnić dobro od zła, wie, kiedy trzeba być "tym złym", żeby zaszkodzić jak najmniejszej ilości miejsc, widać więc po niej, że w byciu dorosłym jest lepsza od pełnoletnich wilków. Jest też uczciwa, prawdomówna, dotrzymuje obietnice, a tajemnice gotowa jest wziąć ze sobą do grobu. Czyżby wilk idealny? Amissi trzyma się swoich zasad do bólu, nawet gdyby miały jej, lub komuś innemu, poważnie zaszkodzić. Nie odezwałaby się słowem nawet, gdyby dowiedziała się w sekrecie, że ktoś planuje zabić alfę, bo to przecież sekret.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Dana, Danny, Dally, Barwinka, Dziewanka, Dziesma, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Ekchuah, Mashko, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Yirynk, Pokusa, Talerzyk. A Almette i Wayfarer to jej prawni opiekunowie.
Historia: Została uwięziona wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 30.03
Ciekawostki:
> Sama robi sobie protezy, dzięki czemu są zawsze aktualne do jej wzrostu
Umiejętności:
Szybkość:  2
Siła:            5
Zwinność: 3
Moc:           4
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Ścieżka
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura, sen
Moce:
—mowa drzew – rozmawia z roślinami
—potrafi nieświadomie wpływać na sny innych poprzez swoje emocje [kiedy oczywiście sama nie śpi]
Charakter: Ścieżka jest dość nieśmiała. Do tego stopnia, że woli chować się za innymi kiedy przychodzi do konfrontacji. Łatwo obrać ją sobie za punkt do manipulacji, bo pomimo że milcząca, jest łatwowierna. Zdystansowana, ale nadal, wystarczy parę dobrze dobranych słówek aby mieć ją owiniętą wokół palca. Dodatkowo może się zdawać, że jest nieco tępa. Ciężko jej przetwarzać złożone informacje i polecenia, przez co często na jej pysku pojawia się przerażenie, gdyż jej strach przed ludźmi nasila się kiedy nie wie co zrobić. A broń boże żeby musiała się spytać kogoś co robić. To samo tyczy się drzew. Nie lubi z nimi rozmawiać. Często trzyma się z tyłu, jest mniej energiczna niż reszta rodzeństwa, ale to nie znaczy że nie lubi się bawić. Kiedy jest z ludźmi których zna i którym ufa, na chwile idzie zapomnieć jaki to świat nie jest przerażający! Śmiech, zabawa z rodzeństwem to wszystko czego jej dusza na ten moment najbardziej pragnie.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer.
Jej ulubioną osobą są Hasta i Hosse. Są zawsze taki chętni do zabawy i nie zostawiają jej w tyle!
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 16.03
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność:  4
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Niewolna obywatelka Chabrowego reżimu
                                                                                                                         


Imię: Szpak
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: natura
Moce:
—mowa drzew — rozmawia z roślinami
Charakter: Szpak to ucieleśnienie małego diabła w szczenięcym ciele. Lubi robić innym żarty, zwłaszcza dorosłym. Jest cichy, niepozorny i udaje takiego kochanego, a w rzeczywistości z tyłu głowy już knoci i kombinuje jakby to tu zabrać się do rozrabiania. Jest zaskakująco bysty i sprytny na szczeniaka. Mały z niego kłamczuch, chociaż jak kogoś bardzo polubi to uważa go za wiecznego partnera do psot. Zatem często szlaja się z równie nieokiełznanymi osobami. Ciągnie go do ludzi dających aurę sprytnych i przebiegłych, gdyż świadomy istnienia manipulacji sam pragnie nauczyć się tej cudownej sztuki. Jego oko zawsze szuka kolejnej ofiary swoich naiwnych wybryków. Jego psoty często końcą się przykrymi konsekwencjami dla niego, jednak nie bardzo się tym przejmuje, złudnie wierząc że wszyscy niedługo zapomną o jego wybrykach i będzie mógł  dalej udawać taką słodką fasolkę jaką jest. I bądźmy szczerzy, tak często się dzieje. A potem koło zatacza się i znowu psoci. Ale …. Podobno jego śmiech jest przeuroczy, dziewczęcy wręcz i niemiłosiernie zaraźliwy.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 13.01
Ciekawostki:
—nie umie łatać za dobrze. Wstydzi się tego niemiłosiernie.
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność:  4
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Niewolny obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Szalka
Płeć: Wadera
Stanowisko: Uczeń
Żywioł: natura
Moce:
— język drzew – rozmawia z roślinami
Charakter: Szalka to nieśmiałe i niewinne dziecko, równie naiwne jak tylko szczenię właściwie może być. Ufna i potulna dziewczynka, niezwykle uległa, jednak nie bez odwagi. Miewa swoje momenty, kiedy tryska z niej pewność siebie, jednak musi mieć na to bardzo dobry humor. Szybko przywiązuje się do osób które lubi, i nie tylko osób. Nie musi to być wilk aby być jej najlepszym przyjacielem. Jako że jest taka cicha i stonowana, żeby mieć odwagę nosi ze sobą swój ulubiony kocyk. Dba o niego identycznie jak dba o relacje z najbliższymi. Gotowa jest gryźć, piszczeć i krzyczeć w obronie własnej lub najbliższych. Mimo tych wszystkich nieśmiałości, jest rozmówcą doskonałym. Nawet jeśli jest szczenięciem to już potrafi pięknie balansować opcją mówię, słucham. Więc idzie z nią przeprowadzić naprawdę dorosłe rozmowy, kiedy słucha cię z uwagą, rozumie i nawet  parafrazuje twoje wypowiedzi, a potem sama mówi. Jednak oczekuje że też będzie wysłuchana, co wśród innych szczeniąt może być czasem niemożliwe.
Rodzina: Dana, Danny , Dally, Hosse,  Hasta, Brzoza, Talerzyk, Ścieżka, Viviannka, Pokusa, Szalka, Szpak, Mashko, Bayasha, Kayasha, Sayaska, Moss, Barwinka, Dziewanka, Śpiąca Łapa, Ekchuah, Dziesma, Yirynk, Amissi.
I oczywiście Almette i Wayfarer.
Historia: Przybył do watahy wraz z grupą swojego rodzeństwa
Urodziny: 12.02
Ciekawostki:
— jej lewe oko jest ślepe
— nosi ze sobą zielony kocyk, na dodanie odwagi. Nazywa się „Kocyś”
Umiejętności:
Szybkość:  6
Siła:            2
Zwinność:  5
Moc:           1
Suma:         14
Właściciel: Niewolna Obywatelka Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Bayasha
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
> Widzi aurę otaczających go roślin
Charakter: Bayasha w porównaniu do swoich bliźniaków ma dosyć płochliwą naturę, kierowaną ostrożnością i strachem przed nieznanym. Zawsze stara się kogoś trzymać, byleby nie zostać sam, bo nie chciałby konfrontować niebezpieczeństwa w pojedynkę. Dodatkowo bardzo trudno jest zobaczyć go bez Kayashy i Sayashy, gdyż ta trójka trzyma się razem niczym trzej muszkieterowie. Nie należy do szczególnie gadatliwych osób, raczej odpowiada krótkimi, nerwowymi zdaniami, chyba że znajduje się w swoim bezpiecznym domu, wtedy otwiera się nieco bardziej na wilki, choć wciąż jest nieśmiały. Ma dobre serduszko, które sporo współczuje, jednak nie kwapi się raczej tak bardzo do pomagania innym. Chyba, że chodzi o rośliny. Ma swoisty dar do hodowania nawet najtrudniejszych w uprawie kwiatów i ziół, a jeżeli jakiejś roślinie jest za sucho, za słonecznie lub ziemia jest zbyt jałowa, Bayasha od razu to zauważy i (w towarzystwie trojaków) postara się zaopiekować roślinką. Marzy nawet, żeby zostać zielarzem, ale jest to bardzo mało prawdopodobne marzenie.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Dziewanka, Barwinka, Hosse, Hasta, Kayasha, Sayasha, Mashko, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk. A Almette i Wayfarer to jego prawni opiekunowie.
Historia: Został uwięziony wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 05.05
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  5
Siła:            2
Zwinność: 5
Moc:           2
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Kayasha
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
> Widzi aurę otaczających go roślin
Charakter: Kayasha jest najbardziej ciekawskim z trojaków, jednocześnie zawsze zachowuje ostrożność i uważa, by jego ciekawość go przypadkiem nie zabiła jak tego nieszczęsnego kota. Można powiedzieć, że jest środkiem charakterów swojej siostry Sayashy i brata Bayashy. Jest odważny, ale nie na tyle, by popełniać głupoty. Zazwyczaj stanowi głos rozsądku w tym identycznym trio, podsuwając pomysły, ale też wskazując na konsekwencje, jakie mogą wyniknąć z wcielenia ich w życie. Stara się myśleć logicznie, analizując fakty, chociaż zdarza mu się pójść na żywioł wraz z rodzeństwem i dopiero po fakcie zastanawia się, czy było to faktycznie warte ryzyka. Zazwyczaj jednak odpowiedź brzmi: tak. Pomimo swojego logicznego myślenia nie jest typem mądrali, który wszystko wkłada w worki i określa numerkami, tylko stara się tak samo żywo uczestniczyć w życiu jak jego rodzeństwo. Tylko jest bardziej świadomy, co z czego wynika i jakie mogą być konsekwencje ich działań. Z tej racji często może się wydawać, że jest najstarszy i najdojrzalszy z rodzeństwa, ale w rzeczywistości tylko ta druga część jest prawdziwa.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Dziewanka, Barwinka, Hosse, Hasta, Bayasha, Sayasha, Mashko, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk.
Historia: Został uwięziony wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 05.05
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  3
Siła:            3
Zwinność: 4
Moc:           4
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Sayasha
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
> Widzi aurę otaczających ją roślin
Charakter: Kto zna Sayashę wie, jak wielką odwagą cechuje się ta mała wadera. Niektórzy się nawet kłócą, że podchodzi to pod głupotę, gdyż ta mała kulka na dobrą sprawę gotowa jest wszcząć bójkę, szczególnie jeśli chodzi o jej urażoną dumę lub jej braci. Jest przewodnikiem tej całej zgrai, decyduje o tym, co będą robić, gdzie pójdą i kogo zaczepią. Wbrew pozorom nie wykorzystuje tej władzy - przynajmniej nie względem swojego najbliższego rodzeństwa. Jest dobrą przywódczynią i bierze pod uwagę ograniczenia innych, no chyba, że za bardzo się na coś nakręci. Jak nastawi na coś swój umysł ciężko ją od tego odciągnąć, a dodatkowo zawsze pociągnie ze sobą braci. Starsi wyzywają ją, że powinna przestać stwarzać zagrożenie dla rodzeństwa, ale wszelka krytyka spływa po niej jak woda po kaczce. Nawet jak się czegoś uczy to nigdy nie posłucha zdania innych twierdząc, że wie lepiej. Na szczęście nie jest jeszcze na tyle zadufana w sobie, żeby pouczać Bayashę i Kayashę, by uczyli się według niej, ale kto wie, czy tak się nie stanie.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Dziewanka, Barwinka, Hosse, Hasta, Bayasha, Kayasha, Mashko, Ekchuah, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Dziesma, Pokusa, Talerzyk, Yirynk.
Historia: Została uwięziona wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 05.05
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  2
Siła:            5
Zwinność: 2
Moc:           5
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Yirynk
Płeć: Basior
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
Charakter: Yirynk jest cichutkim basiorkiem o przyjaznym, choć nieco płochliwym usposobieniu. Bywa małym rozrabiaką, pozwalając sobie na co nieco i wykorzystując swój urok osobisty, by uniknąć kłopotów, choć zazwyczaj konsekwencje i tak są niewielkie. O wiele bardziej Yirynka jednak interesuje pomaganie i bycie użytecznym, więc pomimo swojego młodego wieku szczeniak biega od znajomego pyska do znajomego pyska i niemo prosi o zadania do wykonania. Nie odzywa się dużo, ale na szczęście po jego mimice i mowie ciała nietrudno zgadnąć, o co chodzi. Jest w nim po prostu coś takiego, co sprawia, że Yirynka czyta się jak otwartą książkę z powiększonymi literami dla dzieci, które dopiero co uczą się czytać. Wilk jest niezwykle mocno przywiązany do swojej zielonej peleryny, która czeka, aż on w nią wrośnie. Więź jest na tyle silna, że gdyby ktoś próbował ukraść ukochany kocyk, Yirynk, pomimo swojej przyjaznej natury, nie cofnął by się przed żadnym gryzieniem, nawet najbardziej wrażliwych części ciała. Chętnie zaś dzieli się, gdy nie musi go zdejmować z szyi.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Barwinka, Dziewanka, Dziesma, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Ekchuah, Mashko, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Pokusa, Talerzyk. A Almette i Wayfarer to jego prawni opiekunowie.
Historia: Został uwięziony wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 25.05
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność: 3
Moc:           3
Suma:         14
Właściciel: Niewolny Obywatel Chabrowego Reżimu
                                                                                                                         


Imię: Dziesma
Płeć: Wadera
Stanowisko: Elew
Żywioł: Las
Moce:
> Może mówić językiem drzew
> Jej wycie przyprawia o halucynacje
Charakter: Dziesma to naturalna przywódczyni, potrafi i lubi się rządzić, jednak jej decyzje tylko połowicznie są właściwe. Wadera często zastrasza innych, żeby się jej słuchali, przez co nie ma właściwie prawdziwych przyjaciół, a tylko przydupasów, którzy chcą się jej przypodobać. W pełni jej to wystarczy, tak długo, jak się jej słuchają, zresztą nie jest też im dłużna, bo zawsze wywalczy jakiś dobry kawałek mięsa lub wygodne miejsce do siedzenia dla całej swojej ekipy. Nie oznacza to niestety, że jest im wierna, bo gdy tylko coś w nich zaczyna się jej nie podobać, od razu ich wyzywa i zmusza do zmiany. Dziesma mało kogo się słucha, uważając, że sama wszystko wie najlepiej i czasem, gdy słyszą ją tylko nieliczni, nazywa siebie alfą i próbuje innych podkusić, by razem z nią wprowadzili nowy porządek do WSC. Nikt się póki co na to nie zgodził, zapewne patrząc na to, jaką tyranię by wtedy zaprowadziła.
Rodzina: Posiada dokładnie 23 rodzeństwa: Brzoza, Amissi, Dana, Danny, Dally, Barwinka, Dziewanka, Hosse, Hasta, Kayasha, Bayasha, Sayasha, Ekchuah, Mashko, Moss, Szalka, Szpak, Viviannka, Ścieżka, Śpiąca Łapka, Pokusa, Talerzyk, Yirynk. A Almette i Wayfarer to jej prawni opiekunowie.
Historia: Została uwięziona wraz z rodzeństwem przez jakiegoś szaleńca i wszyscy trafili do Doliny Muminków. Tam zostali znalezieni i wyratowani przez Almette i Wayfarera, a potem przyprowadzeni do Watahy Srebrnego Chabra.
Urodziny: 17.05
Ciekawostki:
Umiejętności:
Szybkość:  4
Siła:            4
Zwinność: 3
Moc:           3
Suma:         14
Właściciel: Podopieczny sierocińca
                                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz