sobota, 11 grudnia 2021

Od Mildredfiri - trening siły 1

Mildredfiri? Ble! Wolę samo Mi, tak jak mnie Tia nazywa. Jestem małą, wredną Mi! I nikt mnie nie powstrzyma! Będę przywódczynią, którą wszyscy szanują i potrafi poprowadzić całą watahę do przodu. Albo przynajmniej wojsko do wojny. Tak! Zostanę generałem! Będę ćwiczyć swoje umiejętności, żeby jak najszybciej stać się silnym i sprawnym generałem. A najlepiej zacznę już teraz. Póki mam mnóstwo siły i młode ciało, które można modyfikować. Nauczę się nawet władać orężem! Będę wyjątkowa. W sumie i tak bym była jako wadera generał, pewnie niewielu o takich słyszało. A mnie będą wyśmiewać. Będą się ze mnie nabijać. Ale pokażę im, że małe też potrafi dokopać. Zdziwią się jak będę potężniejsza od nich. Jak jeszcze jako szczeniak ich rozłożę na łopatki. Tak. Tak! Będziecie się bali małej Mi jak ognia, który moje futro przypomina! Będę ogniem w waszych życiach. Tym, którego się boicie i tym, za którym podążacie. I zacznę już teraz, żeby trafić na szczyt jak najszybciej.

<1/7>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz