wtorek, 23 czerwca 2015

Od Alekei'a CD Kerii

- Tuż niedaleko znajduje się Jezioro Dziewięciu Cieni, pójdziemy do niego - Przerwałem chwilę ciszy
- Hmmm, dobrze
Nabrałem powietrza w płuca zamykając oczy. Później otworzyłem je i zacząłem się rozglądać. Nagle moja towarzyszka odezwała się
- A masz jakieś rodzeństwo?
- Hym?
- Masz jakieś rodzeństwo?
- Em, tak - Skinąłem głową - Oleander
- Tak mana imię
- Tak... - Położyłem uszy po sobie odwracając wzrok - Tam jest jezioro o którym ci mówiłem - Wskazałem głową
- Okej, a więc chodźmy - Zaczęła truchtać w kierunku wskazanego przeze mnie miejsca
W połowie drogi zatrzymała się odwracając głowę w moją stronę
- No chodź...
Przewróciłem oczami po czym zacząłem iść za waderą. Kiedy znalazła się na brzegu jeziora weszła do niego. Wyglądała na odprężoną. Ja natomiast położyłem się na brzegu przyglądając się poczynaniom wadery
<Keria?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz