niedziela, 21 czerwca 2015

Od Alekei'a CD Jaskra - "Bardzo brzydki szczeniak"

Byłem zdenerwowany. Wodziłem wzrokiem za czaplami a raczej ich śladami. Odwróciłem się w stronę Jaskra. Patrzył na mnie z jakby nadzieją w oczach. Chwilę patrzyłem się na niego, warknąłem po czym wzdychnąłem głęboko i przemieniłem się z powrotem w moją postać. Powtórnie wzdychnąłem
- To... to lepsza decyzja - Zaśmiał się
Warknąłem w tym samym momencie spoglądając na niego
- Jeszcze nie raz go dorwę..
Zacząłem iść w przeciwną stronę niż szła droga. Jaskier chwilę się na mnie patrzył po czym ruszył za mną truchtem. Kiedy wyrównał ze mną kroku powiedział
- Gdzie teraz idziesz?
- Nieważne...
- Alekei...
Wzdychnąłem przewracając oczami
- Idę nad Jezioro Dziewięciu Cieni
- Po co?
- Po to abyś się pytał - Przyśpieszyłem ruszając truchtem
Jaskier szybko nie odpuszczał dlatego ruszył za mną truchtem. Około piętnaście minut później byliśmy przy jeziorze. Stanąłem na pagórku a  wtedy podszedł do mnie Jaskier
- Too... po co tu przyszliśmy?
- Ja tu przyszedłem odpocząć - Spojrzałem się na niego - A tu? Po co tu przyszedłeś?
Powiedziałem i podszedłem do brzegu jeziora. Położyłem się zatapiając w jeziorze swoje przednie łapy
<Jaskier?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz