poniedziałek, 11 października 2021

Od Espoir - 5 trening siły i zwinności

Jelito cienkie
Dzień dobry, jak często rozmawiacie ze swoimi jelitami... ? Bo... właściwie odkąd oczy mnie oszpeciły, jestem bardzo samotny. Teraz pływam w czymś żołądku, będąc zamienionym we flaki. Bardzo tu gorąco, ciemno i ciasno. Chyba nie przewidzieli przestrzeni dla dotkniętych klaustrofobią

Żołądek
Czy to źle, że jestem tak gorący i chudziutki?

Jelito cienkie

Wiesz, możesz przypalić patelnię, zanim ktokolwiek położy ją na ogniu...

Żołądek
Sugerujesz, że jestem smacznym kąskiem i serce będzie chciało mnie schrupać?

Jelito cienkie

Sugeruję, że jesteś idiotą...Ale przynajmniej nasi czytelnicy nie są, ponieważ dbają o swoje zdrowie, prawda gołąbeczki? Uważam, że zasługujecie na coś więcej...

Żołądek

Żartujesz sobie?

Jelito cienkie
Jestem śmiertelnie poważny

Żołądek
Wiesz co, jelito... cienki jesteś, odpuść.
Moi drodzy, chcielibyśmy Wam zaprezentować rewolucyjny program szkoleniowy, który właśnie testuje Mitriall. Przebiegnięcie całego lasu przy jednoczesnym skakaniu przez pniaki i przeskakiwaniu dziur. To dopiero rozgrzewka, a Mitriall ma już za sobą... kilka metrów

Serce
Obawiam się, że zejdę na zawał.

Nogi

Proponuję schodzić z tych wszystkich drzew, a nie na zawał, pff... wygodnicki się znalazł... 


[Espoir pada na ziemię] 

Jelito grube

No to będzie grubo...


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz