niedziela, 10 października 2021

Od Espoir - 4 trening zwinności i siły

Mózg
Z racji, że gadanie oczu nie należy do łatwych... zamierzam przejąć dzisiejszą część

Oczy
Najważniejsze, że ty jesteś łatwy...

Mózg
Pieprzcie się, psujecie mi karierę

Oczy
Jesteś pewien, że potrzebujesz jeszcze trzeciego oka?

Mózg
Czy wy musicie być takimi kretami? Najpierw na mnie kablujecie, a potem  jeszcze swoimi żenującymi wypowiedziami kopiecie mi dół, abym sam się w niego rzucił.

Kret
Ale ja nie mam nic wspólnego z oczami... ani z widzeniem.

Oczy
Dobrze mówi. A w dodatku i tak każdy wie, że kręcisz z wątrobą.

Mózg
Kręci to mikrofalówka talerz!

Mikrofalówka
Chyba Cię pokręciło...

Mięśnie
Psst... przybyłyśmy, aby przekazać Wam plan treningowy. Dzisiaj pora, aby utrzeć nosa temu drzewu, które niedawno się na Nas wydarło. Niestety, aby to zrobić, trzeba się najpierw do niego dostać... co oznacza, że musimy wdrapać się po pniu na prawie sam szczyt, a później nie złamać karku przy schodzeniu, bo ćwiczenie należy powtórzyć przynajmniej trzy razy, aby przyniosło korzyści.

Mózg
Mówiliście coś?

Odgłosy strzałów

(Są)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz