piątek, 18 grudnia 2020

Od Kary CD Almette – „Nowe łapki i jeszcze więcej pytań”

- Nie mogę Ci dać nowych łapek. – powiedziałam śmiejąc się do małej. Nie byłam w stanie powstrzymać uśmiechu, gdy mała zasugerowała, że jest moją córką. – Ale mogę Ci je ogrzać zanim Szkło przyniesie jedzenie.

- Nie lubię już szarego wilka. – powiedziała Almette ze stanowczością w głosie. – Był dla mnie niemiły!

Spojrzałam na małą ogrzewając jej łapki swoimi i z użyciem odrobiny swojej mocy.

- Oj, nie mów tak. To dla niego nowość i na pewno tak samo jak ty, jest wykończony tą podróżą. – powiedziałam i przytuliłam się do, mam nadzieję, nowego członka naszej rodziny.

- Dlaczego twoje łapki są takie ciepłe, a moje takie zimne? – spytała Almette, prawdopodobnie czując już, że jej łapki wracają do poprzedniego stanu.

- To dzięki mojej mocy.

- A co to jest moc?

- To takie coś co może ukazać się gdy dorośniesz. Ja na przykład władam ogniem, tak jak mój brat Magnus. – powiedziałam i pyskiem wskazałam niebieskiego wilka, który prawdopodobnie czekał na znak od Tiski lub Szkła, żeby pomóc ze zwierzyną.

- Lubię go! Ciebie też lubię! A szary wilk ma jakąś moc? – spytała ponownie i przekrzywiła lekko główkę.

- Nie, Szkło nie ma żadnej mocy.

- A więc lubię tylko wilki, które mają moc! Czy ja też ją będę miała? A jaką? Fajnie by było mieć zawsze ciepłe łapki, albo nigdy nie być głodną! – entuzjazm małej zaczął rosnąć, na szczęście zauważyłam, że Magnus zniknął pomiędzy drzewami, więc mogłam przypuszczać, że zaraz wrócą z pożywieniem.

- Mogę mieć taką moc? Mogę? Mamoooo…. – zestrzygłam uszami na ostatnie wypowiedziane przez nią słowo. Uśmiechnęłam się do Almette.

- Nie mamy wpływu na to czy dostaniemy swoją moc i jaka ona mogłaby być, Skarbie.

- Dlaczego? Ja chce wybrać coś fajnego! Mogę wybrać? Prooszę… pozwól mi wybrać!
Moogę?

- Skarbie, ja… - zaczęłam, ale w tej samej chwili dostrzegłam podążające w naszą stronę śniadanie.

- O! Zobacz, głód zaraz zniknie! – powiedziałam naśladując entuzjazm małej.

<Almette?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz