czwartek, 19 stycznia 2017

Od Toxic CD Lenka

-Do zobaczenia-spuściłam głowę i odeszłam, zauważyłam pięknego pegaza...,był bardzo kolorowy, podobny do papugi-On... on jest cudowny...-moje zaspane oczka zamieniły się nagle w dwie tańczące iskierki, zwierze podeszło do mnie...
-Witaj...-powiedział-czegoś... poszukujesz?-zapytał niepewnie stwór
-Nie, jak się nazywasz?-byłam trochę wystraszona, ale tego nie okazywałam... pegaz mógł mnie zabić w każdej chwili, był dwa razy większy ode mnie!
-Nazywam się Ilusion... szukam przyjaciela-powiedział zestresowany
-Ja jestem Toxic, jestem nowa w watasze...-odpowiedziałam, Ilusion schylił się, popatrzył na mnie... weszłam na jego grzbiet.
-Gotowa na lot?-zapytał
-Jasne!-ucieszyłam się, samiec wstał... po chwili poleciał w górę,lataliśmy około godziny, rozmawiając przy tym dużo.Pegaz się zmęczył, wylądował delikatnie na śniegu.
-Podobało się?-zapytał wesoło
-Tak, bardzo- odpowiedziałam, on tylko kiwnął głową, położył się obok drzewa, położyłam się obok niego, a on otulił mnie skrzydłem.Zasnęliśmy.


< Ktoś? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz