poniedziałek, 16 stycznia 2017

Od Apara CD Maxa

Właśnie bezczynnie łaziłem po korytarzach mając nadzieje że znajdę coś ciekawego do roboty, choćby wpatrywanie się w pająka, gdy nagle zobaczyłem kruka lecącego w moją stronę. Odsunąłem się na bok myśląc że mnie ominie, ale ten wylądował tuż przede mną i powiedział :
- Chodź ze mną
Nagle zdrętwiały mi łapy, bałem się że mnie o coś osądzi, lecz mimo tego poszedłem posłusznie za nim.
- Gdzie twoja partnerka ? - spytał kruk
- A czemu chcesz wiedzieć ? - odparłem wojowniczo
- Chciałem z wami porozmawiać u Max'a i Oleander'a
- Aha - bąknąłem - Nie wiem gdzie teraz jest, ale szła tam - wskazałem łapą kierunek o który mi chodziło
Kruk tylko kiwnął głową i tam ruszyliśmy. Okazało się że szliśmy w dobrą stronę bo już po niedługiej chwili zobaczyliśmy Manti, która spojrzała na nas niepewnym wzrokiem i się spytała :
- Coś się stało ?
- Chodź - rzekł kruk
Manti niepewnie poszła za nami. Po chwili dotarliśmy do pokoju w którym byli Max i Oleander.

< Manti ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz