niedziela, 15 stycznia 2017

Od Toxic CD Lenka

Jasne, przyda się znać tereny i innych członków...-odpowiedziałam
-To idziemy...-odpowiedział nie pewnie wilk
Najpierw poszliśmy w stronę wsi, Lenek wyczuł to że się trochę boję więc zwolnił.
-Nie masz, khy khy, czego bać!-basior uśmiechnął się do mnie
-A właśnie, nie przedstawiłam Ci się, mam na imię Toxic - przedstawiłam Mu się
-Ładnie...-odpowiedział
Nim się obejrzałam byliśmy już w wiosce, ludzie przywitali Nas bardzo miło, spoglądali na mnie lekko zdziwieni, ponieważ wyróżniałam się.
-Gdzie chcesz teraz pójść?-zapytał
-Hmm... a gdzie proponujesz?-czekałam na odpowiedź, Lerek się trochę zastanawiał, lecz po chwili powiedział.
-Proponuje pójście do Lasku, możemy, khy khy, możemy też obejrzeć ''Skałę Wielkiego Huka''.-zaproponował Basior
-Idźmy więc!-krzyknęłam zadowolona

< Lenek? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz