poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Od Rozalki CD Telera- "Samo życie"

Siedziałam obok zdobyczy, czekając na Telera. Pobiegł po pomoc do któregoś z moich braci i długo nie wracał... zaczęłam gwizdać. Czekałam dłuższy czas aż nagle usłyszałam szmer.  Obejrzałam się i ujrzałam nieznajomego wilka. Podszedł do mnie i zaczął warczeć.
- Witaj - zachichotał
- Dzień... dzień dobry...  - zaczęłam niepewnie
Wilk podszedł do mnie jeszcze bliżej i wziął za łapę. Wyrwałam się z jego uścisku i powiedziałam głośno:
- Kim pan jest?!
- A ty kim jesteś? - zapytał
- Proszę stąd odejść! - odsunęłam się od wilczura.
- Dlaczego? - odpowiedział wilk i przyciągnął mnie do siebie.
- Precz z łapami! - krzyknęłam, odepchnęłam wilka i mocno ugryzłam go w gardło.
Nagle przybiegli Teler, Hiacynt i Alicja.

<Alicjo, dokończ>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz