poniedziałek, 1 marca 2021

Nasz Głos nr. 12 - "Obrazkowo"

DOWCIP NUMERU

Co jest zielone, włochate i nie oddycha?
Stół bilardowy :)

BÓSTWO NUMERU

Perkun - bóg burzy, głowa innych bóstw, dzierży topór, który w podobny sposób do Mjolnira wraca do swojego właściciela, gdy zostanie rzucony. Bałtyjski odpowiednik słowiańskiego Peruna.

W RAZIE NUDY

Za wykonanie drugiego zadania zyskuje się jeden dodatkowy punkt umiejętności, a przy ponad 1000 słów aż dwa.
1. Eee macarena (do własnej interpretacji).
2. Opisz spotkanie Twojego wilka z jedną z legendarnych postaci. Punkty do siły.

COŚ ZE ŚWIATA

Tym razem zamiast artykułu wataha doczekała się prezentu od naszego niesamowitego Delty. ALL HAIL DELTA <3


SZYBKIE PRZYPOMNIENIE

Luty, niby taki krótki miesiąc, ale co to się nie zadziało! Mieliśmy przegląd aktywności, którego przez długi czas nie było (a przynajmniej tak mi się wydaje, wszak nie jestem tu nawet rok), Towarzysz Redaktor Naczelny [czyt. JA] zdołał zakupić sobie nową maszynę do pisania... Ach, tyle nowości.
Dołączyło do nas sporo wilków, a są to: smocze dzieci Porzeczka i Tora, groźnie wyglądająca z obrazka Ruka, niesamowity cyborg C6, należąca do starego przyjaciela watahy Espoir, fantastyczny Julij oraz spełniająca swoje imię Pandora.
Niestety, mieliśmy także mnóstwo odejść, w tym: Ashera, Yuki, Nuit Calme, Naoru, Ceres, cichy Valentine, pozytywnie wspominane Konwalia Jaskra Jaśminowa i Wyka, wyrzuceni za brak opowiadań Asmira, Sangre i Silence oraz odejście, które mocno ubodło mnie osobiście, wadera, której obecność mocno zaznaczyła się w historii WSC, czyli Alkestis.
Z bardziej nietuzinkowych rzeczy zakończony został konkurs "Legenda WSC", a niemal jednocześnie wystartował kolejny, druga edycja konkursu "Adaptacja Piosenki w Wilczym Świecie", który oryginalnie kończy się dosłownie wczoraj. Przy okazji tego konkursu został pobity rekord - Paketenshika napisał opowiadanie na równo 9000 słów. I Wayfarer wreszcie wróci do domu, no już się doczekać chłopa nie mogę.

WYWIAD

Wywiad przeprowadzony z Ciri.
Ile czasu jest już Pani w WSC?
Zostały jakieś dwa tygodnie do okrągłego roku! Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał, z wami czas szybko mija.
Czy żałuje Pani dołączenia?
W żadnym wypadku! Choć na początku nie myślałam, że mnie to aż tak pochłonie. Miało to być raczej poboczne hobby, żeby móc jakoś zapomnieć o rzeczywistości, a okazuje się, że to WSC po części stało się dla mnie rzeczywistością.
Jak radzi sobie Pani psychiczne z atmosferą w WSC?
Różnie, zwykle jest wesoło, czasem niesmacznie (czego zdarzam się być powodem hihi) a jak przychodzą cięższe kalibry to niestety dość szybko się w nie wciągam. Dusza Królowej Dram żyje we mnie w najlepsze i choćbym chciała, to pewnie jej nie wyrwę z siebie. Jednak uwielbiam was i nigdy nie mam nikomu (mam nadzieje, że wy mi też) za złe, po tych krótkich sprzeczkach :3
Jak idzie praca w WSC?
Idzie raczej systematycznie. Zawsze staram się odpisywać najszybciej jak mogę, choć z moim nadmiarem wątków często trwa to dwa tygodnie albo dłużej. Na czacie jestem przynajmniej raz dziennie, a jak mnie nie widać, to systematycznie czat nadrabiam, więc... nic sie przede mną nie ukryje moi Drodzy. WSC pochłania prawie cały mój wolny czas i może mógłby zajmować mniej, ale czy to źle? Czasem czuje się przytłoczona, ale mam wrażenie, że dla mnie jest idealnie tak jak jest.
Jak to jest być członkiem WSC, dobrze czy niedobrze?
Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze czy niedobrze... Jest wręcz idealnie! Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to pewnie jedyny blog na którym jestem tak długo i tak systematycznie pisze. Czuje się czasem jakby to był już mój obowiązek, coś jak praca dorywcza xD Pewnie to już starość, ale tak jest nawet dla mnie lepiej, bo dzięki temu podchodzę do WSC tak jak do wszystkiego w życiu, czyli zadaniowo. Daje mi to pewność, że szybko z tego nie zrezygnuje i mam nadzieję, że zostanę z wami do końca, nawet jakby koniec miał nie nadejść ❤
Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi i życzymy miłego dnia.

OTO KONIEC NUMERU. ŻYCZĘ NAJLEPSZEGO WSZYSTKIM CZŁONKOM WATAHY SREBRNEGO CHABRA i tam było ciemno, a to była jego matka

Autorem tego numeru był Paketenshika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz