niedziela, 22 września 2019

Od Sangre CD Blue Dream

Sangre uśmiechnął się. 
- Skoro tak mówisz. - odparł. Czuł, że coś jest nie tak, ale nie mógł tego do końca zrozumieć. Postanowił zignorować to dziwne uczucie. Wiedział, że Blue Dream się zmieniła. Wyrosła i cóż, jej charakter trochę się zmienił. 
- Dziwi mnie, że zachowali twoje zabawki, raczej nie byli nimi zachwyceni. 
- Może przez to, że były moje. - odparła. 
- Może. - odparł Sangre. Przyglądał się waderze w miarę dyskretnie, by nie wzbudzić, żadnych podejrzeń, czy czegoś podobnego. Spojrzał przed siebie w dal. 
- Zastanawia mnie kilka rzeczy. Jakim cudem domyśliłaś się, że nie jestem tym na kogo wyglądam? To raczej nie jest normalne. 
- Czy ja byłam kiedykolwiek normalna? - spytała. Sangre zaśmiał się. 
- Wiesz co? Z pewnością byłaś wyjątkowa. To mogę ci zagwarantować. 
- Więc powinieneś wiedzieć, że wyjątkowe wilki, mają wyjątkowe dary i pewne sekrety. 
- Muszę ci przyznać, że czasem trudno mi jest cię zrozumieć. Jak tak dalej pójdzie to sam zacznę się ciebie bać moja droga. Ciągle masz taki martwy wyraz pyszczka. 
- Dużo się nie zmieniłam. 
- Mów co chcesz kochana, ale ja wiem swoje. Moje stare kości już dużo przeżyły. 
- Stare kości? Nie powiedziałabym tego. 
- Ha! W młodym ciele młody duch. Bynajmniej tak mówią. U mnie jest inaczej. Ciało może młode, ale liczę sobie już sporo lat. Sam już nie wiem ile. Straciłem rachubę, gdy zamknięto mnie w naszyjniku. Nie polecam ciasno tam.- zaśmiał się Sangre i znów spojrzał na waderę. 

<Blue Dream?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz