niedziela, 1 września 2019

Od Leonardo Firestar CD Joeny

Widziałem, że humorek tej waderze nie dopisuje, więc cóż, chciałem jakoś ją zająć, plus na moją korzyść oprowadzi mnie po terenach. Chodziliśmy tak, już cały dzień. Joena pokazywała mi kolejne części terenów. W końcu zaprowadziła mnie do jaskini alfy. 
- Tu mieszkał nasz alfa. - oznajmiła. 
- Rozumiem, a teraz to tylko pusta jaskinia?
- Tak. 
- Ej, a gdzie ja bym znalazł jaskinię dla siebie? 
- Wiele pustych jaskiń jest w lesie. 
- Ej jesteś waderą nie? 
- A nie widać? - spytała zła.
- Cóż pod ogon ci nie zaglądałem. - odparłem uszczypliwe, a ona westchnęła zrezygnowana. 
- Niektóre rzeczy powinieneś zachować dla siebie. 
- Oj daj już spokój. Droczę się tylko. 
- Jasne, a jaki był tego cel? 
- No, a więc, jesteś waderą i chętnie skorzystam z samiczej rady. 
- A co ? 
- Wiesz, wróćmy do lasu, pokażesz mi wolne jaskinię i doradzisz mi jaką mam wybrać. 
- A co ja będę z tego miała? - spytała. 
- Ha ha ha. Uwierz mi, że moje towarzystwo ci wystarczy. - odparłem. 
- Ta, jasne. Masz szczęście, że nie mam nic lepszego do roboty. - powiedziała. Uśmiechnąłem się triumfalnie. Ruszyliśmy z powrotem do lasu. Joena zaprowadziła mnie do wolnych jaskiń i pokazała niektóre z nich. 
- No jakąś byś wybrała? 
- Szczerze ta między korzeniami drzew jest ciekawa.  
- Ale jak będzie lać, to zmoknę. 
- Może wypłukało, by ci to twój egoizm. - odparła, a ja zrobiłem ogrmne oczy. No ładnie, nie spodziewałem się, że wadera potrafi tak dogadać. 
- No dobra, a tak na serio? 
- Tak na serio, to radzę ci być milszym, no będziesz sam jak palec. 
- Szczerze? Wogóle mi to nie przeszkadza. 
- Rozumiem. Czyli już ci nie jestem potrzebna. 
- Świetnie! - warknąłem za oddalającą się Joeną. 
- Świetnie!- odparła zimno. 
- Świetnie! - znów warknąłem, lecz jej już nie było. Westchnąłem ciężko. Po co mi ona? Sam sobie dom znajdę. Rozejrzałem się, a moją uwagę przykuła pusta jaskinia w skale. 
- No to ja rozumiem. - powiedziałem do ciebie. Wszedłem do środka i z dumą mianowałem jaskinię mym zaciszem. 

Koniec Dziękuję Joe za pomoc ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz