sobota, 23 sierpnia 2014

Od Zefira CD Hiacynta - "Nowy rozdział"

- Na prawdę? - spytałem, nie sądziłem że pójdzie tak łatwo
- Na prawdę - przytaknął Hiacynt.
- To dziękuję... i do zobaczenia. - powiedziałem i wyszedłem zanim Hiacynt lub Gaja zdążyli powiedzieć cokolwiek.
A więc... w drogę.
Nie poszedłem ani się spakować, ani się pożegnać z innymi tylko po prostu poszedłem przed siebie, nie patrzałem w tył, bo po co? Wszedłem w gęsty las i powędrowałem... tam gdzie jeszcze w życiu nie byłem. Skąd wiem? Tak na prawdę nie wiem, tylko miałem takie przeczucie, bo las wydawał się nie mieć końca, wszystkie drzewa wydawały się takie same, wszystkie krzaki miały takie same liście, wszystkie korzenie wystawiały równie wysoko z ziemi... czas ciągnął się w nieskończoność, a gęste korony drzew przysłaniały niebo więc nawet nie wiedziałem kiedy zapadła noc... więc ugościłem się w tym... majestatycznym lesie w tedy kiedy poczułem senność...

< C.D.N. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz