sobota, 2 sierpnia 2014

Od Jenny CD Storczyka, do Storczyka

- Mundusie! - ptak zwrócił się w moją stronę. Podejdź tu na chwilkę, proszę. Ptak zbliżył się ufnie. Posłałam Amy spojrzenie: "Działaj". Amy, nie wiadomo skąd, wyciągnęła płócienny worek, który w mgnieniu oka zarzuciła na naszą niebieską papugę. Storczyk nic nie rozumiał, ale ja i tak pociągnęłam go za sobą. Amy postawiła worek z ptakiem w najciemniejszej grocie na całym terenie. Rozpoczęliśmy, zaplanowane przeze mnie i Amy "przesłuchanie", głównego bohatera tej "powieści szpiegowskiej". Na początek rutynowe pytania: "Imię", "wiek", "rodzina", "zawód" itp. Potem, zaczęliśmy pytać o szpiegostwo Mundus wszystkiego się wypierał. Dopiero pytanie Storczyka, wyrzuciła z niego potok słów.
( Storczyk?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz