sobota, 20 grudnia 2014

Od Eclipse CD Beryla

- Hym? - Popatrzyła na mnie
- O co chodzi? - Powtórzył Beryl
- A nic - Tak jakby się rozluźniła
- Na pewno? Wszyscy wyglądają jakby byli na siebie wściekli
- Eh no bo tak jest - Powiedziała ze smutkiem
- A co takiego się stało? - Zapytał się Beryl
- Dokładnie to nie wiem
- Więc dlaczego też byłaś wściekła - Dopytywał się Beryl
- A więc tak. Robiłam nowe mikstury na leczenie jednak czegoś mi zabrakło. Chciałam tego poszukać jednak nie wiedziałam dokładnie gdzie ten składnik się znajduje. Wtedy pomyślałam o was. Wpierw poszłam do jaskini Eclipse jednak jej nie było dlatego pomyślałam, że jesteście u ciebie Berylu. Jednak kiedy tam weszłam było tam piekło. Maja krzyczała na Lotara, Lotar w tym samym czasie kłócił się z Arion'em, tylko Rea była w miarę normalna
- Jak to w miarę? - Zapytał
- W miarę ponieważ siedziała w kącie i nawet nie próbowała nic zrobić a zawsze interweniuje, prawda?
- No, tak - Pokiwał głową
- No więc właśnie. W tym przypadku podeszłam do Rei aby z nią porozmawiać jednak kiedy się do niej zbliżyłam twoje rodzeństwo zauważyło mnie i podeszło do mnie. Zaczęła krzyczeć nie tylko na mnie ale i na Rea oraz na siebie. Nie wiedziałam o co tak dokładnie chodzi jednak nie wytrzymałam tego wrzasku dlatego sama wybuchłam. Oni zamiast się zamknąć nadal się darli. Jednak kiedy usłyszeliśmy, że ktoś tu idzie uspokoiliśmy się na chwilę. Eh, dlatego też tak się zachowywaliśmy jak weszliście do jaskini. A no właśnie co chcieliście powiedzieć bo nie dokończyliście - Zakończyła uśmiechem
- Chcieliśmy powiedzieć, że... - Spojrzałam się na Beryla a on na mnie
- Że jesteśmy parą - Uśmiechnął się Beryl
- Co? - Powiedziała z niedowierzaniem Katia
- To, że od niedawna jesteśmy razem - Odpowiedział
- A właściwie od dzisiaj - Dodałam uśmiechając się
- To, bardzo się cieszę ale zamurowało mnie to. Przecież nic na to nie wskazywało. Nie wskazywało na waszą miłość
Wtedy spojrzałam się w oczy Beryla
- Kiedy po raz pierwszy Hiacynt przedstawił swoje dzieci od razu wiedziałam, że się w nim zakochałam jednak wiedziałam, że z tego nic nie będzie a tu jednak jest
- Ooo - Wzdychnęła Katia - A ty Berylu? Kiedy się zakochałeś w Eclipse?
< Beryl? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz