środa, 16 czerwca 2021

Od Yira - "Sny są głupie" (opowiadanie konkursowe)

Byłem na spacerze w lesie i spotkałem ładną, szarosierstną waderę. Była bardzo ładna, więc postanowiłem zaprosić ją do watahy.

– Cześć, jak masz na imię? – zapytałem.

– Jagoda, a ty? – odpowiedziała.

– Yir. Chcesz dołączyć do mojej watahy? – spytałem od razu.

– Jasne, bardzo chętnie! – zgodziła się.

Zaprowadziłem ją do alfy, żeby oficjalnie przyjął ją do watahy, a potem poprosiłem ją, żeby została moją partnerką, bo była ładna.

– Hej, Jagoda, zostaniesz moją partnerką? – zapytałem z powagą. 

– A jesteś sam? – zapytała.

– No – odpowiedziałem.

– To bardzo chętnie – przyjęła moją propozycję.

I zamieszkaliśmy razem w mojej jaskini. Byłem szczęśliwy, że natrafiłem na taką waderę, a ona też była szczęśliwa, że znalazła mnie.

<Kocham Was>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz