czwartek, 17 czerwca 2021

Od Satomi - "Nowy Poczontek" (opowiadanie konkursowe)

 

Cała moja rodzina nie żyje :( Błądziłem bardzo długo aż dotarłem do watahy. Ucieszyłem się, bo poznam wreszcie inne wilki jupi.

- choć, poszukamy alfe. - powiedziałem do mojego najlepsiejszego przyjaciela Shino.

- ide. - odpowiedział.

Po drodze do alfy upolowaliśmy niedźwiedzia. był bardzo dobry.

*****

Następnego dnia poszliśmy do alfy wreszcie.

- kim jesteście – zapytał alfa.

- to skomlikowane – powiedział Shino.

- aha, okej

- możemy tu zamieszkać?

- spoko

- tofajnie

he he on nawet nie wie że jestem tu by mordować losowe wilki. jestem groźnym mordercom.

alfa i Shino patrzali się na mnie dziwnie

- powiedziałem to na głos? iksde

- podam was do mojego szefa – zagroził alfa

- a ty nie jesteś szefem?

spojrzeliśmy na wiszący na ścianie portret niebieskiego stwora z dziobem.

- no tak, ale nie do końca

- okej, to my już sobie pójdziemy

- może chcecie żebym was oprowadził?

- nie, spotkamy się jutro w jakiś niewyjaśnionych okolicznościach, by kontynuować wątek

- okej hihi, to do jutra

 i wtedy nagle...

<OMG przepraszam, że takie krótkie T-T nie mam weny!1!!1>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz