czwartek, 17 czerwca 2021

Od Flory - "Nie wierni!" (opowiadanie konkursowe)

Weszłam do kościoła. Ksiądz pytał kto się spowiadał. Podniosłam rękę. Kontem oka zobaczyłam, że dwa wilki jej nie podniosły. Szkło i Kara to nie wierni! Szok.

- Nie wierni!

Ruszyliśmy za nimi. Trzeba było ich zbić, nie było miejsca dla niewiernych. 

Schowali się w domu z drewna. Było magiczne. Nie mogliśmy go podpalić ani podziabać na kawałki. Masakra jakaś. 

- Nie wierni!

Wyszli z domku. Ale uciekli. Ruszyliśmy za nimi. Głupole poszli do kościoła. Rozmawiali z księdzem. Zaraz na pewno zginął. 

- Nie wierni!

Nie zabił ich. Krzyknął "Mundus!" Pojawił się skrzydlaty straszny demon! Dostałam zawału. Zanim umarłam zobaczyłam jak Ksiądz Agrest ucieka z nie wiernymi. 

KONIEC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz