piątek, 24 kwietnia 2015

Od Nisan CD Andreia

Wyszłam z jaskini na spacer. Świeże powietrze zawsze dobrze mi robi. Postanowiłam pobiegać. Kocham biegać. Spokojnie biegłam ciesząc się naturą gdy do moich uszu dotarło wołanie. W jednej chwili koło mnie znalazł się Andrei. Zatrzymałam się
-My chyba skończyliśmy rozmowę-powiedziałam oschle.
-No tak ale...
-Jakie ale?-zawarczałam.
-Oj Nisan....-powiedział. Westchnęłam.-Może chciałabyś pójść ze mną na polowanie?
-Mogę...-powiedziałam. Ruszyliśmy. Napotkaliśmy duże stado jeleni. Wszystko szło dobrze gdy nagle zauważyłam pędzącego jelenia. Leciał prosto na Andreia. Basior jednak nie zauważył. Rzuciłam się na jelenia i jednym ruchem powaliłam go. Prawie zabił mojego towarzysza.
-Co to było?-zapytał Andrei.
-Jak widzisz to był jeleń. Jelen który chciał cię zabić.
-Dziękuję...-powiedział.
-Nie ma sprawy-odpowiedziałam

< Andrei? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz