środa, 28 kwietnia 2021

Od Enkasa CD Nymerii - "Samotna wśród tłumu"

Gdzie chciałbym się osiedlić. Najlepiej było by w osamotnieniu. Stepy ? A może góry. Trudny wybór. 
Spojrzałem na waderę, a ta odwróciła wzrok. 
- Gdzie jest cicho od wilków i można mieć spokój ?  - zapytałem
- Jak najdalej ztąd - odparła pod nosem lecz udawałem że nie usłyszłem
- Możesz powtórzyć? - odparłem z uśmiechem 
- Góry albo Stepy - odparła i wywróciła oczami
Ah jak bardzo mnie nie lubiła, tylko czemu. Jeszcze nawet nie pokazałem jej prawdziwego ja. 
- Hmm a ty co byś dla mnie wybrała - zapytałem z grzeczności 
Wadera chwile się zastanowiła i odparła.
- Stepy - powiedziała 
- To ja wybiorę góry - uśmiechnałem się szyderczo 
- To po co się mnie pytałęś - odparła z irytacją w głosie 
- Hah chciałem tylko być grzeczny -  odparłem - potrzebuje jaskini na szczycie góry jest taka? Jak najwyżej by było wilkom się trudno dostać - zapytałem 
- Jakaś się znajdzie - odparła trochę wkurzona 
Stanąłem na jej drodze by nie mogła pójść dalej. 
- Przesuń się mam Cię oprowadzić - odparła
- Najpierw przestań się naburmuszać - odpałem z szarmandzkim uśmieszkiem 
- Bo co ?- odparła i fuknęła nosem
Lubiłem tą odpowiedź. Rzuciłem się na waderę i przygniotłem ją do ziemi, by nie mogła się ruszyć.
- Lubie takie wredne i niedostępne jak ty - uśmiechnałęm sie 
- Zejdź ze mnie - odparła i próbowała mnie zwalić lecz jej się nie udawało, byłem za silny dla niej. 
Zbliżyłem się do jej ucha. I szepnąłem. 
- Nie musisz być taka oschła dla mnie kotku - usmiechnąłem się i zszedłem z niej. - To pokaż mi tą jaskinie

< Nymeria ?xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz