wtorek, 12 marca 2019

Od Vitale CD Notte

Powiodłem wzrokiem za spojrzeniem wilczycy. Moja kolekcja, ah tak. Z jednej strony, chciałem opowiedzieć co nieco o swoich wierzeniach Notte, bowiem bogowie na pewno ucieszyliby się z kolejnego wyznawcy. Czy jednak chcieliby oni, aby niestabilna dusza jak ta wadera była ich czicielem? Wątpiłem w to nieco. Dlatego postanowiłem przygotować możliwą wyznawczynię w sposób spokojny, powolny, a tym samym, pomóc jej z samą sobą. Jak to powinienem w sumie zrobić z racji swojej profesji, ale kto będzie mnie rozliczał z własnych pobudek moralnych, zwłaszcza, że te dla mnie są całkiem światłe?
— Osobiście lubię zbierać różne pamiątki z miejsc, w jakich byłem. Bądź obiekty, jakie należały do person, z jakimi miałem do czynienia w swoim życiu. Są jednak specjalne zbiory.. — Skinąłem pyskiem na otoczone metalem kępki sierści w różnych kolorach — Ten na przykład należy do wilków, które postanowiły kiedyś mnie zaatakować. Ten natomiast zbiera w sobie sierść z ogona osobników, którym pomogłem... Ależ nie o mnie mowa, prawda, Notte? Powiedz mi proszę, czy doświadczasz ostatnio halucynacji? Dziwnych wizji? Realnych koszmarów? Budzisz się w dziwnych miejscach, w jakich być nie powinnaś?
Przechyliłem lekko łeb, tym samym starając się zachęcić waderę do mówienia. W końcu, terapia nie będzie skuteczna, jeśli obie strony nie będą współpracować, prawda?

<Notte?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz