czwartek, 2 lutego 2017

Od Maxa CD Oleandra

Nie wiedziałem gdzie się znajduję. Raczej nie w jaskini, gdyż wszędzie czułem śnieg, sam również byłem nim pokryty. Dopiero po chwili przypomniałem sobie co się wydarzyło. Podniosłem głowę, po czym syknąłem z bólu i ponownie ją położyłem. Musiałem nieźle się rąbnąć. 
- Oleander ? - mruknąłem przesuwając głowę po śniegu by go zobaczyć.
- Gdzie jesteśmy ? - spytał
- Nie mam pojęcia... - wystękałem
Ból rozrywał mi czaszkę. Zacisnąłem powieki, jakby to coś dało...
- Wszystko dobrze ? - słyszałem jakby z oddali głos Oleandera 
Zemdlałem.
Obudziłem się w jakieś jaskini. Widziałem jakby przez mgłę, dlatego też jedyne co udało mi się zauważyć, to jakieś czarne plamy. Słyszałem krakanie. Czyli to kruki...

< Oleander ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz