sobota, 31 stycznia 2015

Od Luny CD Lenka

- Może jednak się przeniosę... Ale czy to nie będzie sprawiać problemu... To jedna sprawa a druga to, że mała nie zniesie takiej wędrówki. Jest za mała, a na dworze jest zimno. 
- Oh... Nie przemyślałem tego...- Jest jedno wyjście - Zamyśliłam się na kilka sekund. - Jakie - Basior spojrzał na mnie ze zdziwieniem.- Możesz tutaj ze mną zostać..? Wiem, że to trochę dziwnie brzmi, ale to mi się wydaje jedyne sensowne rozwiązanie... Spójrz na nią jest bezbronna, nawet nie wiem czy wytrzyma wędrówkę do Alfy. Bardzo się o nią boje... tylko ona mi została. - Samiec wstał i zaczął chodzić po jaskini pewnie rozważał wszystkie za i przeciw. Cleo tuliła się do mnie, wyglądała serio uroczo. - Luno... - Lenek spojrzał na mnie.- Lenku ? - Już postanowiłem. - Zaczerpnął powietrza i powiedział....

< Lenku ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz