sobota, 3 stycznia 2015

Od Luny CD Lenka

- Wow, chciałabym już to wszystko zobaczyć. - Zamarzyłam się odpływając gdzieś w nieznane, ale zaraz wróciłam do swojego ciała nie wypadało bowiem tak się rozpływać w marzeniach w towarzystwie. - Wybacz, zamarzyłam się.
- Hah, rozumiem każdy tak robi, kiedy tylko dołącza do naszej watahy. - Uśmiechnął się lekko. - Widok jest oszałamiający, wybrałaś sobie najlepsze miejsce na jaskinię w zimowe wieczory pojawia się tu zorza polarna. Wiele wilków z naszego stada przychodzi tutaj, żeby się zrelaksować bądź też odpocząć od codzienności.
- Rozumiem. - Słuchałam go z powagą, pyszczek mu się nie zamykał bardzo chętnie opowiadał o swojej watasze, nie dziwię się mu. Ja też bym mogła opowiadać o swojej dzień i noc, szczeniak w moim brzuchu przestał mnie kopać, chyba też słuchał wszystkiego o mówi basior. - Mam takie pytanie - Przerwałam mu. - Beryl Eclipse, Andrei, Murka to jedyne pary w watasze ? Czy było ich więcej.

< Lenek ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz