niedziela, 30 listopada 2014

Od Beryla CD Jenny

Westchnąłem.
- Może... - zaproponowałem nieśmiało - powinniśmy jednak sprawdzić, kto sprawił, że Kelssie tak ciężko zachorował?
- Dla mnie, sytuacja jest coraz bardziej pewna.
- Dlaczego?
- Mundus. Kelssie powiedział, że "Mundus wie wszystko".
- Jednak, gdy ty i Storczyk udaliście się sprawdzić, czy wspomniany powyżej "wie wszystko", on okrutnie was zlekceważył i niczego się nie dowiedzieliście.
- Dziwne by było, gdyby się przyznał - wzruszyła ramionami Jenny.
- Więc jak się inaczej tego dowiedzieć?
- WSC powinna mieć kogoś, komu można by było zaufać i kto wszystkiego mógłby się dowiedzieć! - Jenny zrobiła srogą minę.
- No i właśnie dotychczas Mundus był kimś takim! - jęknąłem żałośnie.
Zapadła chwila milczenia. W końcu skuliłem się i jeszcze bardziej nieśmiało niż na początku, cicho, ledwo dosłyszalnie zapytałem:
- A może by tak poprosić... - tu zawahałem się - twojego przyjaciela? Tak, żeby Mundus i najlepiej Andrei ani Murka nic o tym nie wiedzieli?
- Mroka?? - wadera była zdziwiona - przecież dopiero co odjechał!
- Tak! Lecz przecież my wtedy nawet nie wiedzieliśmy, że Kelssiemu coś się stało! - krzyknąłem zrezygnowany. Miałem nadzieję, że Jenny zgodzi się na mój pomysł. Zgodzi się i nie będzie mi tego wypominać - nawet bez tego czuję się winny, że musimy prosić o pomoc kogoś spoza WSC.

< Jenny? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz