niedziela, 30 kwietnia 2017

Od Maxa CD Oleandra

Przyjrzałem się ponownie kartce, a dokładniej widniejącemu na niej dziwnemu symbolowi. 
- Chyba - zacząłem niepewnie - Chyba już gdzieś to widziałem...
- Co widziałeś ? - spytał Mundus wpatrując się we mnie
- Ten symbol... - wskazałem łapą - Kojarzę go skądś...
- Potrafisz sobie dokładniej przypomnieć skąd go kojarzysz ? - spytał Oleander zaciekawiony patrząc na mnie z wyczekiwaniem
Zmrużyłem oczy usilnie starając przypomnieć sobie gdzie ostatni raz coś takiego widziałem... 
- W skale - powiedziałem - Był wyryty w skale...
- A gdzie dokładniej ? - spytał Mundus patrząc na mnie przenikliwie
Starałem sobie przypomnieć, lecz niestety...
- Nie wiem - odpowiedziałem ponuro
- Może spytamy się kogoś innego ? - spytał Oleander - Może ktoś inny będzie wiedział o co chodzi ?

< Oleander ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz