piątek, 27 czerwca 2014

Od Rakoza CD Vaylx, do Vaylx

Rakoz wkońcu zebrał swe siły aby powiedzieć Vaylx że ją kocha. Jednakże gdy dotarł do jej nory zauważył Vaylx która wychodziła z niej wraz z jakimś innym wilkiem. Rakoz załamał się i pobiegł na skałę wielkiego Huka a tam rozpaczał że nic z tego nie będzie. A jednak okazało się że Vaylx przez ten cały czas od rana do wieczora szukała Rekoza z tym innym wilkiem. Po znalezieniu Rakoza Vaylx uspokoiła się i spytała się go 
V- Hej Rakoz czemu przyszłaś tutaj?
R- Odejdź. Już!!
V- Ale co Ci jest?
R- Odejć odemnie!
V- Odejdę wtedy kiedy powiesz co się dzieje!
R- Dobrze. Chodzi oto że widziałem cię z innym wilkiem rano! Wychodziłaś z nim ze swej nory! A ty mi się pytasz co mi jest!
V- Ale Rakoz to był tylko kolega. Pomagał mi ciebię szukać
R- Tak na pewno!
V- Tak bo chciałam Ci coś powiedzieć!
R- Co takiego? To że masz kogoś? To mi chciałaś powiedzieć?!? To wiesz ja to już wiem!
V- Nie wydzieraj się na mnie!
R- Bo co?!!?!
V- Ponieważ chcę Ci coś powiedzieć! I to jest bardzo dla mnie ważne.
R- No to śmiało. Mów!
Po tej całek kłótni Vaylx wreszcie doszła do słowa. Rakoz nie spodziewał się że to takie ważne jak Vaylx mówiła.
V- Ah Posłuchaj ja już wiem że się we mnie kochasz. I chciałam Ci coś powiedzieć coś co jest z tym związana.
Rakoz zaciekawił się lecz nie okazywał tego ponieważ był zły na Vaylx
V- Bo ja. No. Ahh nie mogę.
R- Czego nie możesz?!?!?!
V- Powiedzieć Ci tego że też cię kocham!
Rakoz zdziwił się Nie wiedział co ma powiedzieć. Poprostu ta nowina go zamurowała. Lecz odezwał się
R- Czy ty nnaprawdę mnie...
V- Tak i już nie mogłam tego wytrzymać ja nie mogę trzymać sekretów.
R- Ale przecież.
V- Ja nie sądziłam że w kimś się zakocham po tym jak straciłam swoją rodzinę ale gdy cię po raz pierwszy ujrzałam wiedziałam że ty dasz mi niezwykłą moc. Ja nie sądziłam że to kiedyś powiem że się zakochałam w kimś ale ty to odmieniłeś
R- Vaylx zaskoczyłaś mnie!. Zaraz to poto mnie szukałaś? 
V- Tak!
R- To co będziemy już
V- Tak raczej tak. 
I tak Rakoz i Vayla zakochali się w sobie i chcą być aż do końca dni ze sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz