poniedziałek, 3 czerwca 2019

Od Kou CD Sikorki

Skierowałam się za zapachem, który doprowadził mnie do mojej przyjaciółki. 
- Witaj Raito.- przystałam się z uśmiechem. 
- Witaj Kou. Od jakiegoś czasu czuję dziwny zapach. Jest taki przyciągającym. 
- Możliwe, że to przez szczurka mojej nowej znajomej, a może w niedalekim czasie przyjaciółki. - odparłam z uśmiechem. 
- Szczurka powiadasz.
- Tak i pod żadnym pozorem nie możesz go zjeść. 
- Spokojnie. Masz moje słowo. Mogę ją poznać ? - spytała kotka, a ja przytaknęłam energicznie. Raito wzbiła się w powietrze, jako ptak. Ja wróciłam do Sikorki. Gdy znalazłam się na przeciwko niej, Raito wylądowała na moim grzbiecie. 
- Sikorki. Chciałabym ci kogoś przedstawić. To jest Raito moja przyjaciółka. Twój przyjaciel nie musi się już jej obawiać.- powiedziałam z uśmiechem. Raito przybrała kocią postać i podeszła do wadery. Wyciągnęła w jej kierunku łapkę. 
- Miło mi cię poznać. Jestem Raito. 
- Sikorka.- odparła wadera. Uśmiechnęłam się szeroko. Miło widzieć jak twoi przyjaciele się dogadują. 
- Cieszę się, że się poznałyście. 
- Cała przyjemność po mojej stronie. - odparła Raito. - Miło było cię poznać, ale muszę znaleźć Rysia i powiedzieć mu, by również nie zjadł twojego przyjaciela. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. - odparła, po czym znów zmieniła się w ptaka i odleciała. 
- Wybacz. Ona całe życie jest w biegu. Często znika. - odparłam przepraszająco. 
- Nie szkodzi. 
- Może teraz pójdziemy na Polanę Życia? Jest niezwykle piękna. 

<Sikorka?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz