czwartek, 27 czerwca 2019

Od Kou CD Sikorki

Byłam pewna, że zabawa z Sikorką pomoże jej się lepiej poczuć. Weszłyśmy trochę głębiej. Skakałam w koło i rozchlapywałam wodę w koło. W niektórych miejscach mogłam dostrzec zrobioną przeze mnie tęczę, lecz po chwili ona znikała. Stanęłam przed nią z uśmiechem. 
- Zabawa w wodzie jest bardzo orzeźwiająca w tak gorące dni.- oznajmiłam. 
- Masz rację. - odparła. Po zabawie wyszłyśmy na brzeg. Otrzepałyśmy się i ruszyliśmy dalej. 
- Teraz możemy pójść do Wodospadu Tysiąca Twarzy. Uwierz mi, że jego piękno powala każdego. Podobnie jest z Różanym Wodospadem, do którego później zajdziemy. - odparłam. Zwiedzanie wodospadów minęło nam dosyć szybko. Postanowiłam, że po wszystkim mogłabym dodatkowo pomóc Sikorce w znalezieniu jaskini, która posłużyłaby jej jako nowy dom. Po wszystkim, tak jak wcześniej zadecydowałam postanowiłam zaproponować nowopoznanej waderze, że jej pomogę. Stanęłam przed nią. 
- Może pomogę ci na dodatek z jaskinią? Powiedz mi jaką sobie wymarzyłaś, a ja postaram się znaleźć taką, która będzie w stu procentach zgodna z twoimi wymaganiami. No może trochę będzie się różnić, ale nie dużo.- zaśmiałam się ciepło. 

<Sikorka?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz