czwartek, 27 marca 2014

Od Gai CD Od Meri

     Siedziałam w jaskini dając Mai oraz Rei cenna wskazówki na temat ziół. Hiacynt zabrał Beryla, Ariona oraz Lotara na polowanie, ponieważ nie szło to im za dobrze. Omawiałam Chmiel, gdy usłyszałam czyjeś kroki. Obróciłam się i ujrzałam Meri. Uśmiechnęłam się szeroko.
- Witaj - powiedziałam.
- Witaj Gaju - rzekła Meri - zastanawiałam się... Czy nie oprowadziłabyś mnie po terenach Watahy?
- Och, pomogę Ci z największą przyjemnością - odpowiedziałam - Maju, Reo, czy mogłybyście udać się do Rozalii? Poproście ją, w moim imieniu, czy nie mogła by wyjść z wami głębiej do lasu. Chciałabym, abyście nauczyły się jeszcze dzisiaj, rozpoznawać północ, południe, wschód i zachód. Mam nadzieję, że Rozalia wam pomoże.
     Gdy moje córki wyszły, znów zwróciłam wzrok na Meri. Wyszłyśmy z jaskini.
- A więc - zaczęłam - Tereny Watahy Srebrnego Chabra, to rodzinne tereny babci Hiacynta. Są bardzo rozległe, ale nie radzę Ci zapuszczać się zbyt daleko. Lepiej, abyś dochodziła najdalej do wsi. Mieszkają tam ludzie. Rzadko tam chodzę, i nie pozwalam zaglądać tam szczeniętom, lecz zdecydowana większość osób nie robi nam krzywdy. Ze wsią, bezpośrednio graniczy las. Oddziela je tylko Rzeka, kończąca się Różanym Wodospadem. W jego środkowej części mieści się Jezioro Dziewięciu Cieni. W naszym lesie, jest jednak miejsce, które tylko my znamy i tylko my możemy się tam zapuszczać. Jest to mały zagajnik, zwany Laskiem,  od którego północnej części jest najniebezpieczniejsza część terenów naszej Watahy - Skryty Las. W Lasku znajduje się również   Skała Wielkiego Huka*. Od wschodniej strony tej skały, rozciąga się Wschodnia Plaża.
     Z Lasku wychodzi Ścieszka Górska biegnąca przez góry, na której końcu mieszczą się Stepy. Ścieżkę Górską okala Polana Życia, w górach zaś, znajduje się Wodospad Tysiąca Twarzy.
     Do jakiego miejsca chciałabyś się udać na początek?

<Meri?>

*Wielki Huk, jak zapewne wiecie, jest jedną z mistycznych istot. Informacji o nim szukajcie w "Kroniki Taktyki" - zakładka "Postacie Legend".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz