niedziela, 11 grudnia 2016

Od Maxa CD Oleandra

Leżałem na ziemi zastanawiając się nad tym co teraz robi 
Oleander i gdzie jest Toru ? Również co teraz robią inni członkowie watahy i czy niektórzy zostali pojmani, albo gorzej... Moje rozmyślania przerwała Manti, która tu szybko wbiegła i powiedziała krótko :
- Oleander i Mundus... są tu ! 
Po czym wybiegła z pomieszczenia. Niezmiernie się ucieszyłem na tą wieść, przez ten czas, gdy tylko siedziałem w tych podziemiach zdążyłem się nieźle znudzić, a teraz nareszcie coś się dzieje !
Natychmiast ruszyłem za Manti i po chwili dołączył do nas także Apar. Gdy doszliśmy na miejsce była tam już Ami, która zadawała im różne pytania, jak i różne rzeczy tłumaczyła. Oleander, trochę zmęczony rozglądał się dookoła, natomiast Mundus przez cały czas miał wzrok utkwiony w Ami. Oleander odwrócił głowę i spojrzał się na mnie, Apara i Manti, uśmiechnął się i powiedział :
- ...
< Manti ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz