poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Narcyza- "Nowa wataha"


Wychowałem się w Watasze Spadającej Gwiazdy. Nigdy nie przypuszczałem że będę samcem alfa. Razem z mamą- Kreską i siostrą- Aricią mieszkaliśmy na pięknych terenach, jednak wychowałem się bez ojca- odszedł z watahy kilka dni przed moim narodzeniem. Pewnego razu gdy ćwiczyliśmy zbieranie i rozpoznawanie ziół, matka opowiedziała mi o tym że ona i jej rodzina żyli, praktycznie od zawsze, na przepięknych terenach, nie zamieszkiwanych przez ludzi ani żadną watahę. Już wtedy postanowiłem że wyruszę kiedyś na te tereny, ponieważ matka opowiedziała mi dokładnie gdzie się one znajdują. Gdy dorosłem postanowiłem opuścić watahę i założyć własną na rodzinnych terenach mamy. Gdy tu dotarłem nie mogłem uwierzyć że są takie piękne i nikt tam jeszcze nie mieszka. Założyłem w końcu upragnioną watahę- Watahę Srebrnego Chabra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz