niedziela, 11 grudnia 2016

Od Maxa CD Oleandra

Spoglądałem na piękny krajobraz. Trawa była pokryta kropelkami rosy, zaokrąglone góry i wodospad, jego uspokajający szum. Błękitne, lekko zachmurzone niebo. Gdzie niegdzie małe kępki różnobarwnych kwiatów o delikatnych płatkach. Biegałem, skakałem czując nieopisaną radość ! Niedaleko mnie znajdowało się jezioro. Wskoczyłem do niego i zacząłem chlapać i nurkować.
Nagle pojawiłem się znów w tunelu. To był tylko sen. Powoli otworzyłem oczy, wszystko było zamazane, mrugnąłem kilka razy i zacząłem normalnie widzieć. Ziewnąłem, przeciągnełem się i wstałem. Brakowało mi świeżego powietrza, gór, jezior, lasów i ogólnie dużych przestrzeni. Westchnąłem. W tych tunelach czułem się niczym, pies przykuty do budy. Siedziałem tak bardzo zamyślony, że nawet nie zauważyłem jak wszedł tu Oleander.
- ...

< Oleander ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz