sobota, 19 listopada 2016

Od Manti CD Maxa

Czasem zastanawiam się dlaczego to akurat ja muszę mieć skrzydła, a nie inni... To znaczy, fajnie jest polatać i w ogóle ale zazwyczaj właśnie przez to muszę kogoś wciągać czy nieść. Lecz oprócz tego moje skrzydła są bardzo pomocne, na przykład dlatego że mogę się dużo szybciej poruszać niż inne wilki. Powoli wstałam z ziemi i powiedziałam :
- Będziemy musieli poszukać Ami
- Manti ma racje - stwierdził Apar, po czym zerknął na Maxa - Wiesz którędy poszła ?
- Chyba tam - Max wskazał łapą na północ
- Chyba ? - spytałam
- Ech... dokładnie nie pamiętam ale tak mi się wydaje... - powiedział niepewnie Max
- No dobra, to idziemy - oznajmił Apar 
Powoli, w trójkę ruszyliśmy w kierunku wskazanym przez Maxa.


[Apar?] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz